W dniach 28.10.2019-03.11.2019 Wykonawca robót budowlanych prowadził następujące prace:
Sekcja/ Obiekt |
Lokalizacja | Opis robót | j.m. | Wykonana ilość | % wykonania w stosunku do planu | Uwagi Wykonawcy | Uwagi Inspektora | |
ROBOTY DROGOWE | ||||||||
cała budowa | Wycinka drzew wraz z karczowaniem | szt. | 100,00 | 100% | ||||
cała budowa | Wycinka krzewów wraz z karczowaniem | ha | 0,50 | 100% | ||||
przepusty | DK61 odc. 2 | Ułożenie przepustów pod zjazdami | m | 28,14 | 100% | |||
przepusty | DP1863B | Ułożenie przepustów pod zjazdami | m | 11,72 | 100% | |||
I | DP1863B | Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej CBR≥35% | m3 | 1 180,00 | 187% | |||
III | DK61 odc. 3 | Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej CBR≥35% | m3 | 1 000,00 | 100% | |||
III | DK61 odc. 3 | Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 z kruszywem C50/30 gr. 22cm | m2 | 800,00 | 40% | Awaria sprzętu | ||
I | DK61 odc.2 | Górna Warstwa Nasypu | m3 | 2 200,00 | 110% | |||
I | DK61 odc.2 | Nasyp | m3 | 600,00 | 120% | |||
I | DK61 odc.1 | Górna Warstwa Nasypu | m3 | 500,00 | 100% | |||
I | DP1863B | Wykop | m3 | 500,00 | 100% | |||
I | S61 km 0+000 – 1+300 | Wykop | m3 | 1 500,00 | 38% | Awaria sprzętu | ||
I | S61 km 1+500 – 2+500 | Nasyp | m3 | 4 000,00 | 80% | |||
II | S61 km 6+200 | Usunięcie śmieci | – | – | WYKONANO | |||
II | S61 km 6+500 – 7+000 | Wykop | m3 | 1 900,00 | 63% | Wykonano większą ilość wykopu na DK61 odc. 3 | ||
II | S61 km 7+265 – 7+460L | Wykop | m3 | 1 200,00 | 100% | |||
II | DG 104183 B | Nasyp | m3 | 1 200,00 | 100% | |||
II | DK61 odc.3 | Wymiana gruntu – obszar 12 | m3 | 2 700,00 | 135% | |||
II | DK61 odc.3 | Wykop | m3 | 4 700,00 | 134% | |||
II | DK61 odc.3 | Nasyp | m3 | 1 300,00 | 87% | |||
II | S61 km 10+000 – 10+260 L | Nasyp | m3 | 3 400,00 | 170% | |||
II/III | S61 km 10+775L | Rozbiórka budynków gospodarczych o konstrukcji murowanej | szt | 2,00 | 100% | |||
III | S61 km 12+100 – 12+500 | Nasyp | m3 | 1 500,00 | 30% | Wykonywano zintensyfikowane prace w km 15+700 – 16+100 (Wykop). Nasyp S61 14+975 – 15+150 – mniejsze wykonanie w związku z gromadzeniam materiału z wykopu Dodatkowo prowadzono prace w zakresie odhumusowanie dróg Dw8P i Dj10P w celu wykonania dróg technologicznych. |
||
III | S61 km 14+000 – 14+750 | Wykop | m3 | 3 500,00 | 64% | |||
III | S61 km 14+975 – 15+150 | Nasyp | m3 | 3 000,00 | 67% | |||
III | S61 km 15+700 – 16+100 | Wykop | m3 | 3 000,00 | 375% | |||
III | DK61 odc.3 | Nasyp | m3 | 2 500,00 | 50% | |||
III | DK61 odc.3 | Wykop | m3 | 4 000,00 | 95% | |||
III | DK61 odc. 3 | Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C0.4/0.5 gr. 25cm | m2 | 1 800,00 | 100% | |||
III | Dw8P, Dj10P | Odhumusowanie | m3 | 1 250,00 | NIEPLANOWANE | |||
III | DP1871 | Rozbiórka istn. drogi o naw. Bitumicznej | m2 | 1 650,00 | NIEPLANOWANE | |||
ROBOTY MOSTOWE | ||||||||
I | PZDd-16 | Zas. z zagęsz. za przyczółkiem | m3 | 100,00 | 100% | |||
I | PZDd-16 | Zbrojenie AIIIN – przyczółki, skrzydła | kg | 3 561,20 | 133% | |||
I | WD-17 | Beton fundamentów B35 (C30/37) | m3 | 117,00 | 100% | |||
I | WD-17 | Zbrojenie AIIIN – przyczółki, skrzydła | kg | 2 326,40 | 100% | |||
I | WD-17 | Zbrojenie filarów | kg | 4 581,90 | NIEPLANOWANE | |||
I | WD-18 | Zbrojenie AIIIN – przyczółki, skrzydła | kg | 121,47 | 100% | |||
I | WD-18 | Przygotowanie do betonowania – szalowanie korpusu P3 | – | – | WYKONANO | |||
I | WD-18 | Beton przyczółków i skrzydeł B35 (C30/37) | m3 | 50,00 | 100% | |||
I | WD-18 | Zas. z zagęsz. za przyczółkiem | m3 | 129,80 | NIEPLANOWANE | |||
II | MD/PZDs-19 | Wykonanie ustroju z blachy falistej | m2 | 176,26 | 160% | |||
II | MD/PZDs-19 | Zbrojenie AIIIN – kapy, zwieńczenia i inne | kg | 40,00 | 100% | |||
II | MD/PZDs-19 | Beton fundamentów B35 (C30/37) | m3 | 1,00 | 100% | |||
II | MD/PZDs-19 | Ściany oporowe z gruntu zbrojonego – wolnostojące | m2 | 20,00 | 123% | |||
II | MD/PZDs-19 | Zas. wyk. z zagęsz. z gruntu przepuszczalnego | m3 | 62,00 | 118% | |||
II | MD/PZDs-19 | Zas. z zagęsz. grunt zbrojony | m3 | 60,00 | 113% | |||
II | MD/PZDs-17 | Pref. konstrukcje betonowe zbrojone powyżej gr. 20cm | m3 | 112,50 | 100% | |||
III | WS-38 | Wzmocnienie podłoża za pomocą kolumn DSM | kpl | 2,00 | 100% | |||
III | WS-38 | Beton niekonstrukcyjny B10 (C8/10) na gruncie | m3 | 15,00 | 71% | |||
III | WS-38 | Zbrojenie AIIIN – ławy | kg | 8 370,50 | NIEPLANOWANE | |||
III | WD-40 | Przygotowanie platformy | – | – | WYKONANO | |||
III | WD-40 | Wyk. wykop. fund. w gruntach nieskalistych | m3 | 45,00 | 50% | Planowane prace w osi P3 – napotkano niesprzyjające warunki gruntowo-wodne; Wykonywane prace w osi P1 |
||
III | WS-33 | Zbrojenie AIIIN – przyczółki, skrzydła | kg | 1 835,40 | 100% | |||
III | WS-33 | Beton przyczółków i skrzydeł B35 (C30/37) | m3 | 45,00 | 100% | |||
Przepust | PZŁ-1b/S61/Ob.St | Zas. wyk. z zagęsz. z gruntu przepuszczalnego | m3 | 630,00 | 127% | |||
Przepust | P/PZM-1/Dw1P | Beton monolitycznych wlotów i płyty zespalającej B35 (C30/37) | m3 | 4,00 | 100% | |||
Przepust | Przepust PZŁ-22/DK61 | Zas. wyk. z zagęsz. z gruntu przepuszczalnego | m3 | 50,08 | 100% | |||
ROBOTY BRANŻOWE | ||||||||
S61 | 1+250 – 1+900 | Przebudowa kolizji teletechnicznej T-02 | kpl | 0,05 | 100% | |||
S61 | 1+250 – 1+950 | Przebudowa kolizji teletechnicznej T-03 | kpl | 0,30 | 100% | |||
S61 | 11+800 – 11+900 | Przebudowa kolizji teletechnicznej T-16 | kpl | 0,30 | 100% | |||
S61 | 11+800 – 11+900 | Przebudowa kolizji teletechnicznej T-17 | kpl | 0,30 | 100% | |||
S61 | 11+800 – 11+900 | Przebudowa kolizji teletechnicznej T-18 | kpl | 0,30 | 100% | |||
S61 | 11+800 – 11+900 | Przebudowa kolizji teletechnicznej T-19 | kpl | 0,30 | 100% | |||
S61 | 11+820 | Przebudowa kolizji wodociągowej W-5 | kpl | 0,50 | 100% | |||
S61 | 15+800 | Przebudowa kolizji wodociągowej W-8 | kpl | 0,20 | 100% | |||
S61 | 10+369 | Kolizja ESN-06 km 10+369 | kpl | 0,30 | 100% | |||
S61 | 11+153 | Kolizja ESN-07 km 11+153 | kpl | 0,30 | 100% | |||
S61 | 1+900 L (Rondo Zabiele) | Budowa zasilania oświetlenia – rury osłonowe | m | 34,00 | NIEPLANOWANE | |||
S61 | 1+470 | Kolizja ESN-02 | kpl | 0,04 | NIEPLANOWANE |